15 December

Snart jul, men vart är snön? ingen jul utan snö!

Veckan har sett bra ut, mycket luciaövanden och det blev bra tillslut! I Panik la vi till en låt 5 minuter innan vi skulle uppträda, men bra vart det tillslut! Och nu är också i stort sätt alla läxor klara och inlämmnade, eller om jag tänker efter har vi nog faktiskt inget mer eftersom betygen ska vara satta på måndag. Skönt!

Va i Lkpg med mamma idag, lite kvalitetstid behövs alltid, speciellt nu känner jag! Hittade massa julklappar och nu kan jag även pusta ut på den fronten, är bara 2 julklappar kvar nu, och till brudarna med =) Hittade även en kjol med högmidja och sen ett par stövlar.

Ikväll blir det lite folk som kommer hit, bli lungt. ska kolla på film och bara softa lite.

men nu måste jag duscha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test