9 December

Nae, nu orkar jag inte mer. Är trött på all jävla skit hit och dit, och folk som inte står för vad som inte står för vad dom tycker och tänker. Och vissa som runt ut sagt fjäskar skiten ur folk. För fan skärp er!

2 veckor och 1 dag kvar till jul, och jullov och allt. ska bli skönt, behövs kan jag lova. jag ger snart upp helt totalt i skolan, lägger ner skiten. Vet att det kanske inte är bästa tillfället att tänka så, men kommer la sluta med att jag jobbar som städerska eller nått jävla skit, USCH! spyr på skiten.

tur att helgen har vart bra iaf, trevligt folk och lite fest hemma hos mig gjorde det hela mycket bättre, och folket ska vi inte äns snacka om ÄLSKAR´T! :D

Men nu ska jag ta och plugga, måste faktiskt ligga i lite, jaja. hare



Annie och Lehmann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test