Advent

Första advent imorron, och tiden flyger fram. herregud, hoppas det går lika snabbt till sommarlovet med =)


Igår hade vi tema dag, estetdag. lungt och slappt och vi slutade 13:00.
Efter det bar jag och Annie oss hem till mig, Åt, Sov, Tv, Datam sen Gick vi och mötte Nisse och Lehamann, mys med film och så =)


Vart hos farmor och farfar idag, Han fyllde igår så vi firade honom och så. åt god mat, som vanligt vill säga. Sen åt vi lite mer, efterrätt sen, och åt och åt. tjockis efter att man vart där. Fick träffa Jannie och Ronja med, och det gjorde det hela mycket bättre!


Och ikväll blir det Annie, vet inte riktigt vad som händer, sugna på lite party party men får se hur det blir med den saken, kan hända vad som helst när det gäller oss två, men som sagt, vi får se =)



Ni är resten upp till dig, jag vet att jag inte sagt nått. Och inners inne kanske jag inte ska de, precis som jag sa, låta dig sköta resten. Kan knappt inte lita på någon, men jag antar att jag måste. Se vart vägen brister och håller. Det går inte att ta det säkra före det osäkra hela livet, någon gång måste man testa sina vingar, och nu är det dags.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test