JULLOV!

                                  322102-4


Jullov nu, och det känns riktigt skönt, om man bortser från betygen,men det kommer nog ta sig hoppas jag iaf, annars borde Daniella börja bli lite nervös.
Igår var det avslutning och efter det gick jag och snyggingarna till gusto och åt och delade ut julklapparna, myys =)

Jullovet har inte ännu några planer så att det är bara att komma med förslag, och dom kan ni lägga i min brevlåda snaras möjligt, nerrå. Men lungt än så länge det kommer, så är det alltid.

Ikväll blir det nog att kolla på bandy med Annie, Andree och Jeffi. Efter det så har jag ingen aning, men blir nog sängen tidigt idag, känner mig lite krasslig och är fortfarande trött, sov  inte så bra inatt, ANNIE (!?)


Det är nog inte förns nu som jag erkänner för mig själv, att under hela den här tiden har jag saknat dig, och jag saknar dig nu med! Vill vrida tillbaka tiden tills då det var bra. Men just nu finns det inget att göra åt saken..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test