Lugg eller inte?

Min stora fråga just nu är, Lugg eller inte? kan inte bestämma mig, det negativa med lugga är att det är så jävligt jobbigt att fixa i ordning, man måste blöta den och föna och det räcker inte bar amed att platta. men aja, är öppen för förslag om ni tkr jag skulle testa nått annat? =)

Lugg eller inte?


Gick halva dan igår i skolan, sen orkade jag inte mer. Sprängande huvudvärk som har suttit i, i 2 veckor nu. Ska ner på synsam imorron och kolla synen om det är de, man får la hoppas på det bästa iaf. Så jag var hemma idag med. Trotsade mamma och satt framför datorn nästan hela dagen, sov gjorde jag länge med, välbehövligt just nu!
Men ska nog trots allt kämpa mig igenom dagen imorron, inte så jätte lång och det är ju trots allt lucia tåg, och dom behöver ju nån som jag som höjer lucia tåget och tar upp det till en ny demention? jaja.

Allmänt mycket läxor just nu, men Daniella har faktiskt försökt hänga med. Kanske en utav anledningrna till att jag stanna hemma? (A) men men, har kommit ifatt nu och jag känner mig stolt!

Men nu ska jag nog ta och lägga mig, är ju trots allt en dag imorron med, och måst egå upp tidigare pga de där jävla tåget! men men, hare!


Kär i kärleken?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test