22 november

Precis som jag förväntade mig så vart det inte så mkt skrivande här, men nu ska ja se till så att det bli ändrig på de hela. Min blogg är absolut inte intressant och absolut inte extremt fint designad, fråga mig inte hur man gör för de vet jag inte (A)  Men men, det är ju inte utsidan som räknas,utan insidan som sagt.

aa men iaf, fy va tiden går fort, nästan lite skrämmande ibland, känns som om det var igår vi satt och väntade på att få sommarlov, och nu är det snart jul. Tiden flyger förbi och nu är det bara minnen kvar i massa mappar som innehåller kort. men men, tiden går frammåt och nua minnen kommer! =)

Det ändå som behövs nu är jul, nyår och ett oändligt långt sommarlov! Fyfan, tänk er, sommar året runt, varmt hela tiden, och sol, bada, och ooh.

men jag ska iaf till egypten, de ni, haha nae nu ska ja sluta skriva, är så dålig p sånt här.

                                                                                                                                                     Daniella.Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test