26 november

Jaha. ny vecka, nya skodagar, nya usch! jag vill ha jullov nu, och då menar jag fort!
redovsning idag i skolan, usch på de me. HATAR att redovisa inför klassen, men tkr faktiskt att det gick bra för en gång skull, börjar få klämm på det hela :)

efter skolan vart det hem, åt lite, sen åkte jag till sjukgymmnasten, och utdärifrån kom en nöjd Daniella som aldrig behöver komma tillbaka, hoppas jag (A) seriöst, jag tänker inte åka dit mer! så nu, adjö och godbye jävla kalkon!

ikväll får vi se vad som händer, borde pluggapluggaplugga, men jag orkar vekligen inte. är i stor nöd av en medhjälpare som gör mina läxor och sköter mitt rum, nån där ute som ställer upp? snälla!

Men men, nu ska jag iaf dra till Annie, Ring om det är nått (mp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test