10 september

Dagen började med prao, vi har fått en till praoelev som heter Sandra, hon värkar va lite mysko, men ändå snäll aa, svårt att förklara. Jag tkr fan att det är roligt på praon nu, trodde  faktiskt inte att jag skulle tycka det, men men i suprise myself somtimes ;) Men som jag har sagt inna, skönt att AnnieBaby är där! =)

Efter praon vare dags för ännu ett besök hos sjukgymmnaste, fick träna lite smått i gymmet och testa på allting, känns bra, dels för att jag vill vill vill att min knä ska bli bra någon jävla gång, och dels för att jag får träna gratis på gymm hur länge jag vill, gött!! Nu ska jag fan börja träna som fan, hahahaha tills nästa sommar, då jävlar! ;) Ifs så sa jag förra hösten med, och inte fan kom jag nån vart, men aa nu ska jag se till att det blir så! =D

Resten av dagen?
Om inte Annie kan va så ska jag nog ta och träna lite till, ska nog gå ut och gå eller tränings cykla, fan va duktig jag är! ( man måste ju peppa sig själv (A) ) Annars om hon kan va så ska jag ju självklart de, och så ska jag nog färga hennes hår, och så ska vi nog sola. Sköönt kan jag lova, eftersom svergie inte levererar någon sol i sommras så är jag blek som en tvättsvamp och känner jag jag måste sola! Hatar sveriges sommar, förutom när det är sol dådå! ;)

Men nu orkar jag inte skirva mer, bye bye!

                                                                                                            // Daniella.C*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test