Helgen

Fredagen gick som sagt var som plannerad, vi åkte hem till johan, va lite folk fär, grillade och myys :) svårt att sova bara! hahaha =D 

Idag har jag inte gjort så mkt, vaknde hos johan i en knölig jävla tältsäng, och så hörde man värsta livet nerifrån. Självklart vare Annie och lovisa som var i fullgång. Dom hade börjat göra pannkakor, azz jag vet nog ingen i hela världen som gillar pannkakor så mkt som annie! ;) Jag och lovisa fick åka och köpa grädde och sylt, och när vi kom tbx så hade alla andra redan ätit upp, tack! :) Så jag och lovisa var dom enda som fick sylt och grädde på pannkakorna, och resten av grädden som blev klar lekte vi upp, Misstolka ej! Folket började droppa av lite här och var, och tillslut vare bara jag, oscar och johan kvar. och jag är proffs på frits of fire! INTE! :P

Mamma och pappa kom och hämtade, oscar hänkade på oss, vi skjussade hem honom och sedan åkte vi hem, jag har duschat och fixat mig nu och snart så kommer david :D Blir nog att kolla på film lr nått, myys :)

Men ska käka nu, puss        
                                                                                                              // Daniella.C*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test