it´s just a question fore time

Jaha, vet i fan vrf jag skapade en blogg här? Kommer ändå tröttna efter ett tag, men dom som orkar kan ju läsa de ;)

Prao hare vart den här veckan, hela sköna hela bunten där asså, men jäkligt skönt att ha annie där! =) Vi får inte göra så spreciellt mycket, mest diska, göra sallad, men nästa vecka så skulle han lära oss att servera och kanske till och med ta emot beställningar, kul kul! =) Men idag asså, fy fan va dåligt det gick, trodde jag skulle flippa ur när som helst, aja ;)

På fredag ska vi hem ett gäng till johan, trevlans, grilla och hare mysigt nu innan det är försent =) Får se vad som händer resten av kvällen sen =)

btw så har jag klippt mig idag, blev det vanliga, tog bort det slitna, lägga i utväxten och sen klippa snelugg och
klippte upp det lite granna sisodär ;)
aja, nu ska jag skirva dagboken till uppsatsen i skolan, sen blir det nog sängen är helt död -.-

Mina ögon kommer alltid le mot dig.
            

                                                                                                                              // Daniella.C*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test