13 april

Gårdagen vart inte riktigt som den var plannerad. Eller rättare sagt helt  jävla förstörd. Men det var roligt ett tag, och det var synd att det blev som det blev. Så jag bjuder alla på ny fest när mamma och pappa har glömmt allt, det lovar jag!

Alla åkte runt 11-halv 12 från ig och då gick vi ner till stationen, frös halvt ihjäl och sen efter ett tag vart det sibylla. Gick hem vid 2 ungefär.


Idag vakande jag i soffan, ont i ryggen och nacken. Min säng är sönder, så ja vet inte om det blir soffan inatt igen, skönt! Smög upp och försökte städa iordning det mesta men sen kom mamma och pappa upp, det mesta var lungt och dom var bara besvikna på att vi hade druckit men aja, gjort är gjort och dom försökte mest skratta bort det eftersom dom inte var så nyktra igår heller ^^ 

Idag blir det bara att städa clabris tror jag, sen är jag öppen för förslag för jag är sugen på att hitta på nått!

Och så tänkte jag hjälpa Lina att annonsera om hennes cykel, nån som vet vart den är?
Och nån som vet vart alla min solglasögon är, och mina skor?

// Daniella.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test