17 - april

Dagarna den här veckan har sprungit iväg och även fast det känns som om tiden har gått väldigt sakta, så är det redan fredag imorgon. Vi har hunnit med det ena och det andra, Np i engelska ex. Vet inte hur det känns för min del. Men det började med att jag var positiv för min mobil och fick ihop det skapligt i början, men sen i slutet var jag mer emot den och min avslutnade mening var ; Samtidigt som du sitter och klagar på att ditt batteri håller på att ta slut, dör någon i en del utav afrika pågrund av att dom inte har någon mat. Är inte det skrämmande hur världen kan vara så olik?      Nej ja orkar inte skriva den på engelska. Du hör ju själv hur det låter? Från min första mobil till världssvält? aja.

Helgen ser oklar ut än så länge, eller oklar ja vet inte ett piss vad jag ska göra, så någon för gärna komma med ett förslag!

Men nu ska ja ner till träningsstudion och bränna lite fett. Spinning (Y)

Pusshej


Kommentarer
Postat av: nadinee

vi ska va hos sara och grila lite tjejer imorgonkväll, om du vill vara med får du gärna det :)

2008-04-17 @ 21:18:00
URL: http://nadinesincic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test