22 april

Gårdagen vart ganska stressig men det var det värt! Åkte in till Lkpg direkt efter skolan, Blev till att springa igenom alla affärer lite snabbt för att sedan hinna med bussen ut till rusta för ett par mycket viktiga saker, lättare sagt än gjort... Jag och Annie sitter och väntar på att bussen ska komma, det är 7 min kvar och vi sitter och pratar. Efter en stund reser sig alla upp för att gå på bussen som kommer mot hållplatsen, alla går på, förutom Annie och Daniella såklart, som sitter mitt i deras samtalsämne. Efter en stund slänger jag en snabb blick mot tidtabellen och utbrister 29 MINUTER! Och då insåg vi att bussen precis hade gått som vi skulle med alla 50 personer som stod runt oss som också skulle med bussen var borta. Så då skit sig dom viktiga sakerna på rusta och vi satte oss och väntade på tåget i stället, men nu mer uppmärksamma. Men jag kom hem med 2 tröjor iaf, alltid nått (Y)

Idag ville jag bara hem, men kännde ångest över att jag skulle ha utvecklingssamtal samma dag och dom säkert skulle ta upp all frånvaro, och att dom konstig nog tycker att jag har varit sjuk väldigt ofta (!) Men jag härdade och utvecklingssamtalet gick också bra till min förvånad. Behöver bara prata lite mindre med Annie, Någon som är förvånad? Inte jag iaf.

Men nu ska jag antingen ut och springa eller gå en väldigt lång promenad. Eller om det slutar med glass och one tree hill i sängen. Får se hur det blir.


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test