6 april

Helgen har vart helt okej. Började med mat och mys med tjejerna i fredags, skulle vart tjejkväll utan alkohol och bara småprat men så vart det inte. Killarn kom senare och livade upp det hela en hel del. Men det vart lyckat iaf, som alltid ska man väll säga. så tack jonna! =)

Igår på dagen vart jag slöare än aldrig förr, va ute och gick men inget mer produktivt hände under den dagen. Men när klockan började närma sig 7 åkte jag hem till Annie. Satt och väntade på 3 sega rumpor ett tag, när dom kom så åkte vi till czigge. Trevlig kväll men åkte hem skapligt tidigt. När jag kom hem hade mamma och pappa gäster så det var bara att sätta sig ner och vara lite social och fick göra kladdkaka och hela fadderullan. Blev sent, vilket jag inte hade tänkt mig.




Du vet inte hur det känns, att hela tiden är det du som finns i mitt huvud. Jag vet inte om det är bra eller dåliga tankar längre. Jag vet faktiskt ingenting. Vill fråga rätt ut hur det är men varje gång fastnar orden i min mun och bara ett leende pressas fram på mina läppar. Kan inte bara du ta initiativet någon gång och säga vad du tycker och tänker? snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test