helgen

Fredag; Började med skola, och det var nog den segaste dagen i mitt liv, hade ont  i huvudet, mådde illa konstant och det var helt enkelt inte på topp mitt humör heller. Åkte ner och handlade lite grejer inför kvällen med mamma, och sedan hem och börja fixa sig lite smått. Gästerna kom och det var faktiskt längesen jag fick träffa dom små pluttarna, Felicia och Evelina. Ska jag vara ärlig så fick dom mig faktiskt på bättre humör.

När klockan var halv 10 så åkte jag till Sara där tjejerna var, Trevligt och framför allt mysigt, som vanligt! Tända ljus, brasa, filtar, gott tilltugg och det bästa sällskapet! Låter det inte som något man vill ha varje dag?

Lördag: Vaknade vid 10 och då blev det bara att fixa sig och åka in till lkpg med mamma och pappa. Hittade lite saker, bland annat en tröja och ett par skor. Hem - fixa - Ella. Och hos ella åt vi och festade till det lite. Sedan fram mot halv 10 -10 gick vi ut, mötte massa folk. Och sen var vi mest ute. Fick skjuss av timmie hem sen fram mot småtimmarna. Rolig kväll!

Söndag; sitter på clabris nu, ska städa sen ska jag och annie ut och gå våran söndags mil! (Y)

Tack alla tjejer för helgen, ni är bäst, Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test