Its like wishing for rain as i stand in the desert

Just nu är jag bara så trött på allt, eller nee jag är inte trött på allt, jag är trött på mig själv. 
        
                    322102-10


Torsdag imorgon, och det betyder inget annat än en slapp dag. Sen är det fredag och HELG! Kommer folk hit på lördag, det var längesen sist, så det ska bli kul. Men samtidigt inte lika kul om det ska komma massa folk, för då kommer inte jag hinna att ha kul själv, men men. 

Känns som om vi har mycket i skolan just nu, och jag är som sagt inte på det humöret. Tills på fredag har jag en uppstats att skriva på spanska i Imprefekt, kommer gå skit bra känner jag (Y) Men nu ska jag sitta och försöka komma på nått att göra, eller bara pilla navel.


 Its too late to cry
To broken to move on
And still i cant let you be
Most nights i hardly sleep
Don't take what you dont need from 


I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as i stand in the desert
But i'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven.
   


// Daniella. C                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test