Jag är Kär!

Kom precis hem från ett möte om Thoren Business School och jag är rent ut sagt kär i den. Säg vad fan ni vill om den om ni har hört talas om den. Men för mig passar det perfekt! Jag som hela tiden har varit iställd på att gå handel har nu också ångrat mig och ska gå samhäll. Den värkar mycket bättre, eftersom jag satsar på att antingen bli marknadschef eller att ta över Clabris. Så nu ser mitt val ut såhär;

1 Thoren Business school
2 Handel på ljunkan
3 Handel i mjölby

Skulle bara tala om det för er, men nu ska jag ut och gå.

Pusshej


Kommentarer
Postat av: nadinen

Bra dannie, då kommer vi gå samma! :)

2008-04-24 @ 21:19:48
URL: http://nadinesincic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test