Medvind och motvind.

Att hitta svaret på frågan som många söker är svårare än man tror.

Varje dag är ett evigt sökande som aldrig upphör.

Att finna det som alla vill ha, Det som varenda person längtar efter.

Det kallar jag livets äventyr.

Man vet aldrig vart eller hur man ska göra för att få reda på sitt svar,

Utan under resans gång lär man sig att anpassa sig.

Man klarar allt, även fast man kan ha motvind.

Men tänk, efter motvind kommer alltid medvind.

Men om blåsten står still, världen stannar, Man står stilla i värld utan tid.

Det är då man ska se tillbaka mot tiden med motvindar och medvindar och lära sig av sina misstag.

Tillslut hittar man sitt rätta jag, och även svaret på alla frågorna man söker.

Och jag kan medela att jag har en lång väg kvar med motvindar och medvindar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test