skoltrött

Jag är så skoltrött så det är inte sant, längtar som en galning till sommarlovet. Tacka Gud att det är studiedag imorron, det är lockande. Annars hade veckan vart helt förstörd. Jag vill även tacka honom för att vi får åka till spanien med spanskan i maj så då får vi ledigt i en veckan ungefär, Tack tack!

Men det som inte lockar imorgon är att jag har en uppsats/fråger eller vad jag ska säga som jag bara måste skriva klart. Och om buddhismen av alla jävla ämen, första frågan är svarad och jag lyckdes skrapa ihop hela 2 a4:or på den, ofattbart. Så nu i famtiden kommer jag nog att tacka Buddha ist, han värkar ganska vettig, förutom hans medetiationer som man ska göra varje dag och att han vill att man ska bli munk.

Men men, på tal om lockande grejer som ja snackar om hela tiden så är sängen en utav dom.

Så jag får väll säga godnatt, och tack gud igen, eller aa Baddha för studiedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test