släkten är värst

Det stämmer verkligen. Jag fattar inte äns hur jag kan vara släkt med endel utav dom, låter taskigt, men helt seriöst det är ganska lustigt. Det är nämligen så att vi har firat min gammelmormor idag, hon har blivit stor flicka nu och fyller 90 år. Träffade många som man inte har träffat sen man var ungefär 2 år, och med andra ord inte kännde igen nu. Andra i släkten hade man nästan förträngt, och speciellt lukten, eller vad säger du Ronja? Annie vet ju med. Men någon gång måste man även ha tid med släkten och idag fick bli den dagen, även fast jag hellre hade suttit vid datorn eller tagit en lång promenad. Nee fy nu låter jag som en rikitgt hemsk människa. Jag ÄLSKAR min släkt...

Imorgon är det nationella som gäller. Känner inte att jag är 100% taggad, eller om man äns ska vara taggad inför ett nationella? Men det går som det går, och det känndes riktigt skönt när Peter sa att det räckte med ungefär 30% som skulle vara rätt. Kanske så att till och med jag klarar det. Det borde jag! Så jag önskar mig själv lycka till, och er andra med såklart!

Nu är det sängen som gäller, får se om jag går hela dagen imorgon efter Np, känns som om jag håller på att bli sjuk, ajabaja!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test