Stressigt

           
       322102-11

Jag är så jävla stressad nu, egentligen har jag inte tid att skriva det här inlägget men jag kännde att jag var tvugen att lugna ner mig. Har 1000 grejer att fixa tills ikväll så jag kommer nog inte äns ha tid att fixa mig själv. Jag vet inte när mamma och pappa åker, jag vet inte när vi ska till felicia, jag vet inte vad jag ska ha på mig, eller hur jag ska se ut, jag vet inte hur jag ska göra med huset osv osv osv. Ni hör själva.

Men får hoppas på en rolig kväll iaf och att inget blir förstört som förr gången. Annars får vi gå till lehmann! haha ;)

Men nu måste jag rusa och fixa resten.

Kommentarer
Postat av: sofia

du tar så jävla fina bilder daniella!

2008-04-15 @ 18:22:42
URL: http://sofia06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test