i was born to tell you i love you.

Det är lustigt hur mycket man går och klagar, klagar på grejer man inte har, saker man inte kan göra och pengarna man så gärna vill ha. Bara tanken gör mig knäpp, för tanken slog mig att vi har sånn jävla tur. Jag med, jag vet att jag också är en utav alla människor som klagar på hur dåligt man har det. Det är verkligen så att har man bara vännerna och kärlek runomkring sig så klarar man sig gott och väl. Men då, mitt i allt finns det folk som låter kärleken gå i spillo, när dem själva inte äns tänker tanken på vad som håller på att inträffa. Medans andra runt omkring dem längtar efter just den turen som det paret har på sin sida och önskar inget annat heller än att just sitta i deras sits.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test