skola

Helgen gick ut på fest fest och fest, även fast det var meningen att jag skulle jobbat en utav dagarna (A) Men hoppsan säger Ronja och Daniella. Aja fredagen begav sig alla tjejer in till lkpg på nollning. Träffade folk och tjoshan hejsan. Lördagen som sagt var meningen att vi skulle jobba på 50-års fest, men mot min inte allt för höga förväntningar så hade jag kul!

Och det här med skola, känner mig inte riktigt lika säker. Sjukt nervös, vet inte varför och tanken på att för varje stund som går är också en stund närmare till att skolan börjar. Jag vet att jag har mina tjejer där, men att allt är så nytt. Tanken slog mig idag att jag inte ska till Blåklint imorgon! 10 år på samma skola och sedan helt utan (okej massor) förvarningar en ny stad, en ny skola, massor nytt folk! blööö ja vet att det kommer bli sketa bra sen. Fast kommer sakna gammla klassen något enormt!  usch skulle kunna sitta och babbla på i år om vad som är bra och inte bra. Men ni lär ju märka redan imorgon vad min reaktion är.

Och nu är jag så duktig och sätter mig själv i klistret, hela jävla tiden. Inget gör jag åt saken heller. Men aa, fan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test