TBS

Okej, lovade ett inlägg om vad jag tyckte om skolan. Helt okej vad jag har märkt än så länge, inte riktigt allt som dem hade lovat kom med men det blir nog bra iaf. Nervositeten släppte sen när jag satt på tåget, tur att jag har Annie ibland! Så 3 år på den skolan ska vi allt lätt klara av, speciellt med mina bästa tjejerna! 

ingen nollningen som ni kanske har fått höra utav endel utav oss, men serrö det fixar ju vi tjejer på skolan, så på onsdag och fredag är det nollning för oss som går på tbs med. Och nej mobba oss inte, vi vill bara inte känna oss utanför... 

Efter skolan blev det först till blåklint och hämtade lite grejer som blev kvar glömda sen förra treminen. Sedan ner på stan och ta en fika med Sara och Annie. Daniella åkte sen upp till spåret och hela 2 varv lyckades ja skrapa ihop, de ni! känner att jag måste gå in för det här mer nu när skolan börjar, inte bara för att 4 veckor framåt är det pizza och kebab som gäller, utan också för att sommaren har satt sina spår på mina höfter och lår. Joo tacka vet jag glass, godis, flöt och dricka, blää. Men en positiv sak är ju att mamma också har den inställningen, så nu kör vi på GI hemma tydligen (Y)

nu blire det en dusch sen sängen, blir ju tidigare imorgon än idag.

pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test