10/12

Jag har inget intressant att skriva, men ändå så känner jag att jag måste gå in här och skriva lite. Bara något tänker jag,  men vad? Kom men förslag gott folk ( det är ju trotts allt fler läsare än aldrig förr, kul! ). För jag har funderat lite på det här. Jag vet hur tråkigt det är att läsa om någonting som har hänt under dagen och vad man har gjort i helgen, att bara rabbla upp allting tjänar ingenting till. Men ändå är det det som jag gör i bloggen. Jag har tänkt ifall jag ska hålla mig till något speciellt tema som jag ska skriva om, men kan inte komma på vad. Absolut inget modeskit, inte heller träning och hälsa för det är jag ju totalt urkass på, det finns bevis kan jag lova! Förresten väljer jag från och med nu att vara privat om min träning i största allmänhet, vad jag äter och hur mycket jag hatar att jag äter godis. Jag ska göra förändringar och anledningen till att jag väljer att vara tyst om det hela är för att jag vill inte ha något snack. Ni ska få se förändringar, men på långsikt, jag satsar på sommaren som är ett rimligt mål, ingen stress!  Jaja, back on track, inget tema kommer jag på. Brukar även sitta på tåget hem och fundera på lite roliga saker, men det är svårt, det är det minsann!

Så kort och gott, jag kommer nog med stor sannolikhet att fortsätta skriva precis så som jag har skrivit innan... Fan då. Det var inte direkt mycket jag kom fram till!

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

keep up the good work :)

2008-12-11 @ 14:35:00
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test