1/12

FÖRSTA DECEMBER, hör och häpna, kan inte tro det själv. 24 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt någon julklapp, gud så bra :)

Helgen i Jonnas stugar vart hur jäklar bra som helst, När vi kom ner runt 7-8 tiden i fredags så möttes vi av 4 glada tjejer som hade tänt ljus, brasa, lagade mat och som om inte det skulle vara nog så stod julmusiken på högstavolym! Där kan vi snacka om stämmning direkt! God mat och väldigt mycket tjejsnack har hela helgen bestått utav.
Kyckling, tacos, Kebeb, Chips, Godis, Mackor, Choklad, Grädde, Pepparkasdeg, Köttbullar, Julmust, fruktsallad, ännu mer godis, och ännu mer chips, jaa som ni ser så har jag väll gått upp siodär 10 kg under den här helgen. För det där är bara en bråkdel utav det vi åt, så nu i veckan blir det Detox, har börjat redan idag. Och utav någon konstig anledning så blir jag alltid sjuk när jag kör det, så får la hoppas på att det kommer lagom tills på torsdag då det är redovisning i spanskan. Jonna du kanske vill smaka lite?

Men men, kort sammanfattning om helgen är alltså, mat, mys, fotboll och gaaalet mycket skratt. Tack för helgen tjejor!

Daniella

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ge mig direkt!!

2008-12-01 @ 10:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test