12/12

  Jag och Annie för ett jäkla tag sen!

Dagarna går ruskigt fort och nu är det bara hälften kvar till jul, tur att det mesta är gjort i alla fall! Bara några julklappar kvar, ifs dem viktigaste... Inte vet jag vad jag ska köpa heller! Men det ordnar sig som vi tjejer brukar säga, i slutändan i alla fall.
 Gårdagen var pretty slappisch i skolan, bara en lektion och sen lite GH med Dinne. Efter så åkte jag hem till Affelito, och var där resten utav kvällen, han var snäll och bjöd mig på färskpasta med socker på, det bör ni testa gott folk, Han är knäpp :) Kvällen slutade hemma hos Annies pappa, med Annie alltså. Där började även dagen... ganska så troligt. Det blev att gå upp halv 8 för att få in lite mer julkänsla i huvvet genom lucia tittande på lagman. Sedan begav sig jag och Annie in till Lkpg för lite fix n trix.

Nu ska jag pilla lite till med datorn, sen ska jag slaska mig bort till Jonna. IDOLFINAL!

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

vem va lucia på lagman?:)

2008-12-15 @ 10:16:33
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test