14/12



Tredje Advent :O

Ni alla vet ju hur min Fredag såg ut så vi skippar hela det snacket och nöjer oss med att säga att det helt enkelt var mys!
 Lördagen börjde också med mys när jag vaknade upp med 2 braiga tjejor och en till var på väg till oss. Lite plannerande inför kvällen även fast det inte blev som det var tänkt ifrån början. Vi begas oss i alla fall in till lkpg för lite ferre som mer slutade med att träffa lite folk. Men den kvällen slutade hemma hos mig med Affe och ni förstår att jag var glad va?

Idag har jag inte gjort så mycket, myst, kollat på tv och följde Affe till stationen. Och snart ska jag cykla ner till jobbet där hela kvällen spenderas. Det blir pizza med gammla gothia laget som jag saknat ihjäl mig efter! Det ser bra ut! Veckan med för den delen, inte överdrivet mycket plugg och sen har jag jullov i 5 hela veckor! (H)

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test