17/12

 Dagen har minst sagt varit lite komiskt om man tänker efter, ena brevet efter det andra och om man sumerar ihop det här så betyder det nog lite skärpning på mjölby!  Men vi tar det med en nypa salt och ser fram emot jullovet som kommer allt närmare som tur vad! Ska bli skönt nu för det märks på folk att de är trötta, energi vill vi ha efter lovet, right!? Känns bra att vi har 3 andra tjejer som representerar oss bra i skolan iaf!
 Dagen har spenderats hemma p.g.a Halsont och "feber-känsla". Det var skönt att sova ut. Länge, djupt och mycket. Det behövdes och nu känner jag mig rätt frisk. Sjukare blir jag ifs när jag tänker på "dem där två"!  Går mig på nervarna lite smått ibland. Look forward to USA with them... Njaae.

Men men, Livet är inte eneklt hela tiden har man insett. Jag borde vara glad. Jag borde ju faktiskt det! Vad irreterad jag blir på mig själv nu. Usch Daniella, du är glad!



  Daniella        

Kommentarer
Postat av: sofia

snygg är du ju iaf!

2008-12-19 @ 22:56:23
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test