2/12

Måste berätta dagens händelse, som dock är dagens tragiska händelse. Morgonen började lugnt med hyffsat mycket tid på mig. Jag stod och fixade mitt hår och tog några steg bakåt, rätt som det är fastnar min fot i något jävligt varm, PLATTÅNGEN! Jag fick panik när jag kände den ilande smärtan i båda sidorna på hälarna. Jag började sparka förbrilt med foten, samtidigt som jag gallskriker.  Jag sparkar med foten fram och tillbaka, upp och ner men ingenting händer! Tillslut insåg jag att det inte funkade och slängde av mig plattången och kutade in på toaletten med tårarna rinnandes ner för kinderna.

Jag vet att det låter jätte kul och ni tänker säkert att jag är hur klantig som helst... Och jaaa det är jag väll med! Men nu har jag sjukt ont och har två stora blåsor på båda sidorna. KulJul!

Daniella

Kommentarer
Postat av: lina

det är synd om dig men... HAHAHAHAHAHAH :D

2008-12-02 @ 21:14:52
URL: http://linafreij.blogg.se/
Postat av: sofia

Va? fastnade den alltså runt foten? :O så den typ "greppa hälen" ? :O

2008-12-03 @ 14:50:12
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test