23/12

Och jag antar att jag börjar mitt inlägg som de flesta har gjort, dan före dopparedan. Men för att variera lite till skillnad mot andra så kan jag säga att mitt lov har börjat sjukt bra, Inte för att jag tror att det är så stor variation egentligen. Men iaf, det har börjat bättre än bra! Helgen vet ni redan vad den gick ut på, så jag hoppar diekt till söndagen (som ifs är helg) som bestod av julpynt och mys med min!
 Måndagen sov jag ut länge, och till det bättre resultatet försvann min sjuka, mutcho bra. Åkte ner till Stan och tog en fika och på Kvällen kom 11 mycket trevliga tjejer hem till mig, paketleken och skratt. Själv fick jag endast en deo men jag nöjer mig. På kvällen tog jag tåget hem till v-stads bästa kille, eller jaa, den bästa killen utav alla. Där spenderades natten och även dagen idag. Lite ägandes på GH och mys.

Nu blir det att gå ut och gå av sig lite fett och sen sova tidigt, för imorgon vill jag vara på topp!

Daniella           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test