26/12

Den julen som spederades idag slutade inte så tokig trots allt, ungarna har växt upp och dem roade sig tillsammans, vilken lättnad! Jag fick därimot ta hand om Julia på ett halvår. Absolut inget jag hade emot, världens gulligaste unge och henne ville jag mer än gärna ta hem, tur att vi är släkt!

Morgondagen, betyder 10,28 tåget. Känns rätt motfrestenade men vill man hitta något fint på mellandagsrean så antar jag att man måste vara ute i tid och det är klart att vi är det! Blir nog en tripp till Ryd också.


I wish you thought I was the reason you are in the world.
I wish my smile was your favorite kind of smile
I wish that without me your heart would break,
I wish that without me you'd be spending the rest of your nights awake.
I wish that without me you couldn't eat,
I wish I was the last thing on your mind before you went to sleep.
I wish you'd never forget the look on my face when we first met.

All I know is that you're so nice,
You're the nicest thing I've seen.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test