3/12

your the only thing thats on my mind, i am so scared to lose you.

Hejsanhoppsan! Idag har jag tyvärr (för eran del) inga plattångshändelser att dela med mig av. Utan ska jag vara ärlig så har jag inte alls mycket mer att säga än att det börjar dra sig ihop sig för den omtalade spanska redovisningen imorgon. Inte för att det är värst många man ska stå framför, men det är bara det att jag har så jäkla svårt att stå inför grupp och tala, men jag måste fixa det här! Och resten utav dagen kommer nog alla att vara fullt upptagna med modevisningen, och håll er redo modeller, jag har hört rykten om att jag ska platta håret på folk!

Nu blir det att dra sig vidare ner till stan för lite fix, och sen snabbt som tusan hem till Annie för myys!

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

vadå tyvärr för våran del? jag tycker skitsynd om dig, det lät ju hemskt!

2008-12-04 @ 17:02:14
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test