8/12

Inte alls farligt nu på morgonen, piggare än vad jag brukar vara, trots 2½ timmar sömn! (Y)

Och så vill jag vill ha pengar, mycket pengar. Bara kunna söka mig in på alla möjliga sidor med kläder och bara beställa hem vart ända litet plagg, genom ett enklet klick... Men nu är det ju inte så kul, har knappt råd med resten utav julklapparna och sen måste man ju hitta en bra nyårsklänning på det med! Det ser fan i mig inte ljust ut det här. Antar att jag borde följa mångas råd och börja med en budget varje månaden, för jag vet inte vart mina pengar tar vägen länge, dem bara försvinner! Så har jag tur och börjar få ordning på pengarna någon gång, så kanske den dagen kommer då jag bara kan klicka hem en massa plagg på en sida. 2033 here i come! Nu ska jag gå och köpa en trisslott =)

Daniella
- Jonna är knäpp

Kommentarer
Postat av: knäppisen

det där sista såg inte jag ;o

2008-12-08 @ 10:10:14
Postat av: knäppisen

det där sista såg inte jag ;o

2008-12-08 @ 10:10:38
Postat av: Daniella

Bra :)

2008-12-08 @ 10:11:12
URL: http://daniiella.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha kör på budgetgrejen ;D

2008-12-09 @ 18:03:48
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test