9/12

I hopp om att få lite energi så åt jag upp hela min chokladkalender, bra jobbat Daniella, där va det roliga borta! Inte blev jag piggare heller. Känner mig bara fetare och latare. Så nu när jag har käkat upp det sista godiset vi hade i huset så blir det ändring igen. Jag vet ju att jag kan för sist så klarade jag mig, fattar inte varför jag börjar äta godiset igen, sjukt onödigt!

Prov imorgon i samhällskunskap, och det känns inte mega bra om jag får erkänna. Har nämligen inte antecknat någonting på lektionerna då harpan har stått i första hand. Ska kolla runt lite på msn nu om ja har några snälla klasskamrater (A) Nästa termin blir det skärpning, seriöst!...

Lina; föö faaaaen, nu ligger vi i sista veckorna !!!! okej ?
Daniella; lätt att vi gör!!! höhö fast jag hade i och för sig tänk att gå hem imorgon efter lunch (A)
Lina; hahaha, jag hade planerat att va hemma imorgon faktiskt :D
Daniella; hahahha fan va bra vi är :D

Lite skärpning där med tycker jag allt!
 
Daniella

Kommentarer
Postat av: lina

haha ojdå ! men grejen va den att igår sa jag det bara för att jag var allmänt skoltrött, men när jag vaknade idag fick jag igen för att jag hade sagt så ! Nu är alvedon och panodil mina bästa vänner :)

2008-12-09 @ 23:54:31
URL: http://linafreij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test