fortfarande 1/12

Tänk om jag skulle skriva ner alla mina tankar som jag har i mitt huvud just nu, fasen vad skönt det skulle vara, men ack så fel allting skulle bli. För just nu är det en sådan kväll igen, då jag tänker och tänker men jag vet att jag aldrig kommer fram till något vettigt eller bra som gynnar mig. Utan det är jämt tvärtom. Det är rätt sjuk hur man kan tillåta sig själv att fortsätta att tänka tankar som man vet att man mår dåligt över, hur komiskt låter det ändå inte?

Jag antar att det alltid kommer att vara såhär, med tankarna alltså. Även själv tanken kommer nog fortsätta. Jag måste lära mig att lita på mig själv mer ibland.

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

känner igen det där

2008-12-02 @ 12:34:41
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test