Jag saknar dig

Precic kommit hem ifrån Jonna, Mycket plannerande inför nyår. Jag kan dock bara säga en sak, Det kommer blir äckligt bra! Allting fixat, och jag är mer pepp än någonsin!
 Linköping idag för solning och fixning utav håret, köpte till dem sista detaljerna för kläderna, så nu kan jag vara lugn på den fronten med. Imorgon blir det ännu mer fix och sen kör vi!

När hon går ifrån dig och är arg .... Gå efter henne!
När hon är tyst .... Fråga vad som står på!
När hon ignorerar dig .... Ge henne din uppmärksamhet!
När hon drar sig ifrån dig .... Dra henne tillbaka!
När du ser att hon börjar gråta .... Håll om henne och säg ingenting!
När hon inte hör av sig på ett tag .... Försäkra dig om att allt är okej!
När hon tvivlar på dig .... Försvara dig med sanningen!
När hon säger att hon tycker om dig .... Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå!
När hon saknar dig .... Är hon sårad på insidan!
När du krossar hennes hjärta .... Försvinner aldrig smärtan

Daniella



Kommentarer
Postat av: Emma Damm

skulle det vara intressant att köpa en t-shirt av mig med mina porträtt på? Bild på ett exempel finns på min blogg! kramar

2008-12-29 @ 23:13:11
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: sofia

hört att det ska komma ruskigt mkt folk till jonna sen, så att ni är medvetna om det!

2008-12-30 @ 17:25:59
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test