sjuk...t

Nu är det dags för en sånn där kväll när allting bara är extra jobbigt. Stor del utav det beror nog på att jag håller på att bli sjuk, vilket värkar vara värre än jag trodde. Tackade nej till extra pengar utav mamma och pappa förut, utan att ens tänka mig för innan. Läskigt det där men flunsan. Även Matte provet känns längre bort än vanligt i mitt huvud, inte för att matte, speciellt procent någonsin känns lätt. Men idag är det extra jobbigt och jag har inte ens försökt att anstränga mig för att försöka få upp boken ur väskan. Vill bara lägga mig ner och dö. Provet imorgon ser inte ljust ut och efter det ska jag gå hem och vara hemma ända tills på fredag! Även fast jag vet att jag inte kommer att kunna hålla mig att gå till skolan, jävla tbsungar!

Daniellameddåligtliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test