2 Februari

Helg igen och det känns skönare än vanligt. Fattar inte hur jag redan kan vara trött på skolan, i onsdas gick jag halva dan, i torsdas åt jag bara lunch där, resten utav tiden var vi på ljunkan, i fredas slutade vi halv 2. Hela veckan innan var vi i Egypten. Resultat, Jo Daniella är redan skoltrött, Kanon!

Men som sagt, helg nu. Igår va ja med annie efter skolan. Ner på stan och kollade runt och hittade några kanon fynd, känns bra! Sen åkte vi hem till Annie dit malin kom, vi åkte till daves där jeff och andree va, tillbringade resten utav kvällen med mina knäppgökar.

Idag blir det Annie, Malin, Timmie, Andree och jeff. Vi ska äta lite gott här och sjunga lite sing star, sen får vi se om det blir att gå till Haidar och kolla läget eller hur det blir.

Trevlig helg Alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test