13, januari

mm, vet i fan vad ja har för kommentar på helgen, de va kul från början om bara alla hade lyssnat på vad ja sa! Och då hade vi kunnat vara kvar. Men nu var det ju några jävla puckon som tydligen inte kunde tänka och använde arslet före hjärnan och gjorde så att alla säkert kommer få skit för det.

Och mamma och pappa grund undersöker hela jävla huset så det gäller att vara noga, barskåpet var tydligen rört och saker som blivit snodda. Dom är skapligt förbannade på mig, även fast dom bara är rädda om mig egentligen för dom litar på mig.

Så nu behöver ju ingen förvänta sig att det ska va fest hos mig på ett jävligt bra tag! Och nu är det min tur att få komma hem till andra, varendra jävla helg är vi hemma hos mig. Nu menar jag inte att vi inte har kul, och domgångerna vi bara kollar på film så är det ju lungt, men bara att alla tar det för givet.

Men jaa, vill iaf tacka Andree och Herman jävligt mycket! Skulle inte gått annars och jag är glad för att jag har er! Älskar er


Nu ska jag gå ut och gå i 30 timmar så ja slipper va hemma och leka 20 frågor och 0 svar.

Kommentarer
Postat av: sofia

usch, spårade det ur sen? :/ jag hade skitkul iaf, när det va lugnt.. för det var det så länge jag va där, vad jag märkte iaf

2008-01-13 @ 15:58:01
URL: http://sofia06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test