9 Januari - jag kommer att vara död efter den här helgen

Jaha, skolan har dragit igång. Känns surt men skönt. Skönt att slippa samma jävla skola som man har gått på sen 6års men surt att inte träffa alla mina bästa! :( 
Skolan som sagt, har fått reda på ett prov nästa vecka och 4 andra läxor! JAA! Älska 9:an säger jag bara!
NP snart med, och jag fasar  mer och mer varje dag. Men bättre att få dom gjorda så att man kan pusta ut lite på den fronten. Men annars rullar allt på precis som vanligt.

Tro det eller ej, men Daniella har gått och blivit nyttig, titt på fan! Har klarat mig utan godis i 2 veckor nu och jag är stolt, ska börja dra igång riktigt redigt med träningen nu så blir det hela prefa till sommaren! Känner att jag måste leva upp till kraven som följde med poolen, trotts allt där man ska spendera tiden mest i sommar, måste ju va snygg på köpet med.

Helgen? känner på mig att den kommer bli panik, och jag kommer rent ut sagt vara död. Tack och hej alla och för tiden!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test