helgens händelser

Fredagen började med att fira in helgen med Annie och jeff på gusto, trevligt och skönt att bara sitta och snacka.
Efter det gick vi hem till Annie, och det var där det hela började. Jeff satt och snackade om sina jävla ögonbryn, att han ville lära sig att plocka dom. Sagt och gjort så fick han lära sig det. Med annie sittandes över honom så att han skulle vara still och jag hängandes över annie med en ficklampa i högsta hugg ( Annie har nämligen ingen taklamap) så började vi. Och det tog ett jävla bra tag innan vi vart klara. Men resultatet var bra, Snygga fina ögonbryn och en avbiten penna.

Lite mer fix och trix med jeff innan det var dags att bege oss mot lagman för fotboll. Va inte där så länge utan vi drog vidare till Rinna och kollade på mina tjejer. Duktiga som dom är vinner dom allt, men vad hade jag förväntat mig?

Lördagen vaknade jag tidigt mitt i stormen. Blev att kliva upp och hoppade in i duschen, mer blev inte gjort på dan. Tessan kom en stund lite senare på kvällen, Anka med. När klockan började närma sig 7 gick jag till Annie. Hon var i fullgång och letade kläder och inget tycktes passa. 5 minuter innan vi skulle gå kom hon på att hon var hungrig (?!)  så dt blev panpizza för hennes del. Hoppade sedan snabbt in i bilen och så åkte vi till zebban. Där stog 4 snygga tjejer och väntade på oss, efter en stund kom 2 snyggingar till. Mycket prat och god mat. Trevligt, måste göras om tycker jag!

Sedan vart det lagman även den dagen. Södras dam final var nog en utav dem mest spännande matcher som jag sett i hela min historia. Fyfan! Men som tur vann södra. Corre var helt klart bäst! Cupen var slut runt hlav 2 och då började jag traska hemmåt. Somande direkt.

Idag har jag inte gjort alls mkt, va ute och gick med mamma, och sen åkte jag till kusinen. Och nu ska jag packa inför egypten (A)



Pysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test