SOOOL (#)

Jaha, och då var det dags igen, för ännu en blogg som ändå ingen läser. Så va spelar det för roll? Jag nöjer mig med att få skriva av mig, nått jag får ut av den här bloggen iaf. Det var längesen nu.

Solen skiner som aldrig förr, skönt. Och nu hoppas vi att det kommer hålla i sig, men såhär var det ju förra året med och se hur det blev med det. Gick åt helvete allting. MEN! Så ska det inte bli iår, för det spelar ingen roll hur dåligt väder det är, hur dåligt jag mår så kommer jag ändå att ha mina små solstrålar som lyser på mig. Ni vet vilka ni är!

Helgen har varit bra. Började i Fredags då det allra sista i skolan va, sista proven i hela nian är klara! Efter det blev det hem och sola lite innan man fick stressa ner till stationen, men jag hann! Rix var rätt seg om jag och nog rätt många får erkänna. Men det var roligt ändå.

Lördagen bestod av att färga håret, och shopping. Ingen sol för mig. På kvällen hem till Ella och sen hem till Jeppe. Trevligt!

Idag, solning med Annie, Nadine, Sara, Jeff och Andree. Sen blev det picknick i gästisparken. Skönaste dagen på mycket mycket mycket länge!

Men nu måste jag ta och ta tag i min städning sen får det nog bli en liten promenix.

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: sofia

jo jag läser!

2008-06-09 @ 23:13:05
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test