5 maj

Borde plugga istället för att skriva det här inlägget, eller iaf gå ut och gå och göra något nyttigt med mig själv, va ett tag sen nu. Men dum som jag är så sätter jag mig vid datorn, trycker upp msn och Bilddagboken sen är man fast, Bra Daniella!

Har prov på andra världskriget på onsdag, kan ingenting. Det värsta är att jag måste få bra också, om jag lyckas få det kan jag höja mig vilket jag verkligen behöver. Minst Vg. Får se hur det slutar med det, med våran Cp lärare.

Aja, sen till helgen vill jag göra något roligt. Jag föreslog för Annie att vi kunde sova under mitt pooltak några stycken. Hon var inte så pepp på det konstigt nog men ja kan övertala henne. Det är faktiskt mysigt att sova ute. HAHA ^^ Men annars vill jag festa, med mycket folk, musik, och bla bla. Känns som om det var längesen vilket det egentlien inte var. Men jag är taggad för det iaf, sen får vi ju se om humöret håller i sig.


Är så jävla trött på vissa nu...

Pusshej

Och förresten, Grattis Farmor 63år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test