One tree hill

Tillbaka på ämnet igen. Det slutar aldrig förvåna mig och dagens avsnitt fick mig att stor tjuta. Blir rädd för mig själv nästan. Att gå från att aldrig har gråtit till en film, sorligt tvprogram en låt eller vad som helst till att böla sönder. 

Och det som är så sjuk är att allt som sägs och görs stämmer så jävla bra in på hur det är. Livet är for kort för att hänga upp sig på saker som inte är viktiga. Man tänker för mycket på sig själv och saker som inte är betyder något för äns framtid. Man ska leva livet, för rätt som det är står man där, utan sina drömmar. Visst livet är det längsta du någonsin kommer att äga, men det är för kort för att slösas bort. För tiden är värdefull och den kommer du aldrig mer kunna få tillbaka.

                    322102-14

Dom frågade även i slutet, att om man fick en chans att gå tillbaka till ett ögonblick i livet och göra om det. Ändra på det. Skulle du då göra det? Mitt svar är jag, En sak i mitt liv ångarar jag fruktansvärt mycket, mest nu på den senaste tiden. Det är sjuk, att man kan sakna nått så mycket.

Kommentarer
Postat av: nadine

BRA för det sista jag vill är att slippa er :)

2008-05-25 @ 13:09:14
URL: http://nadinesincic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test