10 September

Började med en tågfärd till skolan som minst sagt var jobbig. Äckligt mycket folk, så fullt så att dem som skulle på i vikingstad inte fick plats. Det var folk överallt, i gångarna och man hade ett utrymme på knappt 5kvadrat decimeter. Och inte nog med det trodde jag att jag skulle spy när som helst. Och för att inte glömma att Sara svimmade den stackarn!
Men till skolan tog vi ju oss, tyvärr... Dagen fortsatte inte bättre med samhällskunskap på förmiddagen. Så på lunchen blev det Ming Palace med Ronja, sen smet jag hem. Men ärligt talat så mådde jag fortfarande illa och jag kännde att jag behövde göra matte mer än att sitta och fördriva tiden med harpan på företagsekonomin. Gjort är gjort och matte försökte jag faktiskt plugga. Men jag hajjar inte det där med Procent, trodde håret skulle ryka när som helst!

Men... Imorgon blir det iaf att åka till Blåklintskolan och marknadsföra skolan, men ska jag vara ärlig så kan vi ju lika gärna hoppa över blåklint. Jaja, jag slipper skola en stund och när jag kommer tillbaka så är det eleveråd.

Men nu ska jag ta och träna lite, vi kör tävling här i familjen om vem som tänar mest på crosstrainern fram till jul, och den som vinner får 1000kr. Fan säger jag bara, tagga till 100 och nu jävlar ska jag köra 2 pass om dagen! Hello old me!

Daniella

Kommentarer
Postat av: nadine

ni får inte locka allt för många från blåklint, skippa vissa typer därifrån som vi inte vill ha!!

2008-11-10 @ 20:45:27
URL: http://nadinesincic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test