1/11

Torsdagen spenderades hemma hos mig med trevligt folk, det blev mys, vampyrfilm och prat! Avslutades med en mycket kall vandrig till och från donken och två snöänglar för traditioners skull. Annie hamnade över natten!

Fredagen softade vi oss igenom i stort sätt bara, tills vi insåg att det kanske var dags att ta tag i livet. Fix och trix hit och dit tills alla tjejerna skulle komma. Det bjöds på Taco och tårta och till det massa massa prat! Tack tjejer för presenterna, ni är helt enkelt bäst! Vi begav hos vidare bort till Elias för lite party. Helt okej, så det får vi tacka för! Fick trevligt sällskap och pepp-snack påvägen hem utav min bästa. 

Idag är det oklart vad som händer, får se vad som orkas. Egentligen är jag rätt sugen på mys, men Annie kommer med party på förslagslistan, men som sagt jag får se. 

Daniella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test