18/11

Fyhelvete vad arg jag är just nu! Fick reda på magnetröntgentestet och dem säger att det är knäskålen som hoppar ur led, att jag ska få träna bort det och så ska jag få ett nytt knäskydd. MEN DET FUNKAR JU FÖR FAN INTE!!! Har redan gått hos sjukgymnasten och tränat, jag har redan ett stort tjock knäskydd som man inte kan röra sig i, jag har redan gjort det som dem säger att jag ska göra nu. Och det funkade inte då (försök inte övertala mig om att det kommer att funka nu) och kommer inte funka nu heller, jag har redan bestämt mig om den saken!

Jag skiter i mitt knä nu, jag kommer träna på precis lika mycket som innan, lika hårt och lika ofta. Jag skiter i om knät går av/går sönder/blir helt jävla fuckat, då slipper jag iaf skiten!!!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test