20/11

Seg dag, mycket seg dag! Även fast vi bara hade två lektioner så var det som sagt segt. Men jag härdade, det gjorde jag allt! Känns också som att jag har fått koll på det mesta i skolan nu, ligger bara efter med Eng/Sve provet och det ska jag göra imorgon, vilket betyder, första fredagen! Känns hemskt kan jag medela er och redan nu känns det som om jag har gått 2 veckor utan helg. Jag ska inte klaga, det vet jag. Men det är faktiskt tufft när man har börja vänja sig att bara gå 4 dagar i veckan. Men men, jag får se det som ett steg i rätt riktning, att kämpa på fram till jul och inte gå någon mer fredag.

Måste även berätta att min mobil, alltså mitt egna nummer ringde upp mig på min egna mobil. Ni anar inte hur förvånad jag blev när det kom upp en bild på mig, med mitt namn och mitt telefon nummer och så står det att det är jag som ringer, till mig själv! Det går ju inte ihop sig. Det var ingen som sa något utan det var helt tyst och sedan var det någon som la på, mystiskt.

Daniella
Jag försöker, det gör jag. Känner att jag är påväg i rätt riktning nu och jag kommer klara det här, det kommer jag! hoppas jag på...

Kommentarer
Postat av: nadine

i en skräckfilm så ringer en själv i mobilen och då dör den personen vars mobil ringt. Bara så du vet alltså ;)

2008-11-20 @ 22:55:28
URL: http://nadinesincic.blogg.se/
Postat av: lina

jag har med sett den filmen. passa dig gumman

2008-11-20 @ 23:10:41
URL: http://linafreij.blogg.se/
Postat av: nadine

höhö flåååt

2008-11-21 @ 11:03:57
URL: http://nadinesincic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test