23/11

Gårdagen vart ju faktiskt mycket mycket bra sen. Blev att fixa och trixa lite hemma hos både mig och Annie innan vi drog vidare till Jonna. Plockade även upp 2 lkpg bor som var taggade. Förferre och stress till tåget innan vi begav oss in mot Linköping. Där inne blev det Dansdansdans och jag hade jätte kul, till min förvåning faktiskt. Men det har jag absolut mina tjejer att tacka för, ni är bäst på alla sätt! Vägen hem vart lite nestämd men ett telefonsamtal som hjälpte mig väldigt mycket gjorde mig på bättre humör. Jag är så glad för att jag har dig!

Vaknade hyffsat tidigt idag så jag åkte ner och städade. Och nu sitter jag och väntar på världens segaste person! Blir en promenix och sen ska jag nog gå förbi ica och köpa nnågot gott och ikväll blir det lugnt med film eller något sådan. En bra söndag utan plugg, god mat och inget stress, ett annat plus i kanten är att jag är på bättre humör och allt känns faktiskt redan mycket bättre!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test